Majorarea avansului la creditele ipotecare a fost o mişcare publicitară

Data : 8 august 2016

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...Loading...

Asta spune Şeful Asociaţiei Utilizatorilor Români de Servicii Financiare

„Majorarea avansului a fost doar o mişcare publicitară, menită să creeze spaimă că nu se vor mai putea împrumuta, şi ea va dura puţin. Băncile trebuie să crediteze şi pen tru asta trebuie să ofere produse cu un avans care să poată fi acoperit de clienţi”, a spus Alin Iacob.

În opinia lui, un factor care a dus la majorarea avansului a fost faptul că băncile creditau ipotecar aproape exclusiv prin Prima casă, cu avans de 5%.

„Dacă 90% din business merge pe Prima casă, pe restul de 10% îţi permiţi să vii să alarmezi consumatorii pentru că nu îţi afecta major afacerea”… citeste mai departe pe mediafax.ro.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Articole scrise de