A fost atribuit contractul de achiziție a sistemelor E-Ticketing

Autor :

Data : 21 noiembrie 2017

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...Loading...

Contractul vizează achiziţia Sistemelor de Taxare Automată a Titlurilor de Călătorie, de Informare a Pasagerilor şi Managementul Flotei.

Licitaţia a fost lansată în data de la începutul lunii mai şi este ultima componentă a obiectivelor de investiţii finanţate de Acordul de împrumut cu Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare, în valoare totală de 100 milioane lei, procedura atribuirii fiind specifică Finanţatorului – Licitaţia în două etape.

Până la termenul limită, doar două oferte au fost depuse de către Asocierea Kapsch CarrierCom NV (Belgia) – Kapsch SRL (România) şi de Asocierea AEP Ticketing Solutions (Italia) – Certsign SA (România) – Swarco Traffic SRL (România).

Valoarea contractului atribuit este de 26.151.431,15 lei (fără TVA), ofertantul cu preţul evaluat cel mai scăzut şi ofertă substanţial admisibilă fiind Asocierea AEP Ticketing Solutions (Italia) – Certsign SA (România) – Swarco Traffic SRL (România).

Ofertantul desemnat câştigător va proiecta, construi, opera şi menţine Sistemele de Taxare Automată a Titlurilor de Călătorie (Sistemul AFC sau E-Ticketing), de Informare a Pasagerilor şi Managementul Flotei. Durata perioadei de implementare (proiectare+execuţie) este de 18 luni, iar perioada de operare şi mentenanţă este de 60 de luni.
Sistemul AFC – va permite mai multor tehnologii de emitere a biletelor să coexiste. Sistemul va include bilete cu coduri de bare, care vor putea fi furnizate pe hârtie sau pe un telefon mobil (m-ticket). Va exista şi un smart card de transport cu sigla Municipiului Galaţi care va permite încărcarea de titluri de transport public temporare.

Termenul de semnare a contractului este de maxim 28 de zile de la notificare.

Sursa foto: Facebook/Raabis Stefan Badita

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Articole scrise de